zaterdag 9 juni 2018

Etos Botanical Boost - Basil & Grapefruit

Nu je overal steeds meer bijzondere geuren -en smakencombinaties ziet komt ook Etos met een opvallende: basilicum en grapefruit. Een bijzondere geur die zeker een momentje in de spotlights waard is. Benieuwd? Ik vertel je er alles over!

Deze Basil & Grapefruit producten komen uit de fijne Botanical Boost lijn, waar ik al eerder over schreef. Er zitten onder andere deze drie producten in: Showerfoam, Showerpeeling en Scented sticks. 

De showerfoam is net als de meeste showerfoams echt heerlijk romig. Hier ben ik dol op ! De verpakking is handig, de geur is fris en hij zorgt voor veeel schuim. De scrub is echt vrij dik en grof.  Volgens Etos is het een shower peeling, maar ik vind het een echte scrub. Zelf ben ik geen groot fan van bodyscrubs uit een pot, waardoor ik deze iets minder prettig in gebruik vind. Wel is hij heel grof en dus perfect om summerproof benen te krijgen. 

De geurstokjes zijn een stuk minder heftig qua geur in vergelijking met de showerfoam en shower peeling en zijn heel fris. Totaal anders dan vele andere geurstokjes die ik wel eens heb gehad. Ze gaan lang mee en laten je hele kamer heerlijk ruiken. Subtiel, maar wel lekker. 

Ik vind de collectie er (again) heel mooi uitzien. De verpakkingen maken me heel gelukkig en ze zijn praktisch (op de pot van de peeling na). De geur vind ik bijzonder, echt anders dan de meeste geuren van drogisterij merken, maar erg lekker fris en zomers. 

Prijs en verkrijgbaarheid
De Botanical Boost Basil & Grapefruit collectie vind je nu bij de Etos filialen en online!

Etos Botanical Boost Basil & Grapefruit showerfoam €4,99
Etos Botanical Boost Basil & Grapefruit shower peeling €6,99
Etos Botanical Boost Basil & Grapefruit scented sticks €7,99

Wat vind jij van deze bijzondere combi? Past hij bij jou?




Geen opmerkingen :

Een reactie posten