dinsdag 29 mei 2018

3 zomertrends die je overal op Instagram tegenkomt


Zo nu en dan (lees: altijd) betrap ik mezelf erop dat ik weer eens heel Instagram af zit te struinen en ongegeneerd urenlang toffe accounts aan het stalken ben. Best erg eigenlijk. Het leuke ervan vind ik dat je op Instagram heel snel de laatste trends spot en daarvan laat ik je er vandaag drie zien. Check hier mijn favoriete zomertrends die ik op Instagram spotte!

1: Easy peasy lemon squeezy!

Misschien heb je deze zomerse kledingtrend ook al gespot, misschien niet, maar ik ben er dol op! Deze zomer is het lemon-time! Haal de tops, bikini's, jurkjes en rokjes met citroenenprint maar uit de winkel, want dit wordt dé trend voor deze zomer. Nu ik de kleur geel sinds dit voorjaar ineens enorm heb omarmd (who else?) komt deze lemonhype als geroepen! Kom maar op met dat geel!

Ik spotte de lemon items onder andere al bij Zara, H&M, Ganni, Forever21 en MostWanted (deze top-rok combi die Yara draagt)



2: Gimme that cat eye
Je houdt ervan of niet, maar de cat eye zonnebril is terug van weggeweest! In de jaren '50 en '60 was deze bril overal te zien en nu is hij terug. Vorig zomer spotte je hem ook zo nu en dan bij de luxe merken, maar nu scoor je dit vlindermontuur ook bij de high street merken. Onlangs kocht ik een toffe donkerbruine met leopard print op Ebay voor €2,50 (tip!), maar je vindt ze ook bij H&M, My Jewellery, Bershka en Lovely Musthaves!




H&M - LOVE Stories - My Jewellery - LOVE Stories

3: Swimsuit mania
Ondanks dat badpakken zeker niet nieuw zijn in onze garderobe is 2018 zeker het jaar dat iedereen zo'n super sexy, kleurrijk of speels item gaat scoren. Zelf heb ik een toffe zwarte met lace en een koord (Anna Nooshin for HKM) en de rode variant van het zwarte H&M badpak hierboven. And I love it! Heb jij al een tof badpak gescoord?

Het is duidelijk: deze drie trends zijn helemaal mijn ding en overal te zien op Instagram. Welke van de drie is jouw favoriet?

Benieuwd naar mijn Insta foto's? Volg mij dan op Instagram

Geen opmerkingen :

Een reactie posten