zondag 22 juli 2018

Outfit - Summer in the city

Eindelijk is het zover: een zomer met op en top zon! Je kunt mij niet gelukkiger maken dan het feit dat ik verplicht jurkjes moet shoppen omdat ik niet genoeg in mijn kast heb hangen. Ik kocht onlangs dan ook dit prachtige pastelblauwe jurkje, perfect voor de zomerse temperaturen! 




 Jurkje H&M - Schoenen Superga - Oorbellen H&M - Ring Zinzi

In combinatie met twee andere nieuwe items is dit echt een van mijn favoriete outfits voor deze zomer! De oorbellen zijn vrij opvallend, maar passen er heel goed bij vind ik. Zo vrolijk! Daarnaast scoorde ik de witte Superga schoenen met gevlochten zool ook eindelijk. Ondanks dat heel Groningen (en vast ook de rest van Nederland) op deze stappers loopt vind ik ze echt heel gaaf. Zo zomers, simpel en enorm makkelijk te combineren! 

Ik droeg deze vrolijke outfit tijdens de Dinner Date van The Breakfast Club. Een heel leuk event in Groningen met allemaal toffe ondernemende en creatieve dames afgelopen woensdag. De fotocredits gaan dan ook naar Melanie van Photosnapper.nl

Geen opmerkingen :

Een reactie posten