maandag 15 juli 2019

Zomerkriebels in de stad

Nog een paar weekjes knallen en dan is het zover: tijd voor een welverdiende vakantie. De laatste weken breng ik natúúrlijk door in een van de fijnste steden van het land: het oude vertrouwde Groningen. Zoekend naar de laatste essentiële zomeritems en genietend van alle mogelijke zonnestraaltjes. 




Off shoulder top Buffalo via Lascana - Jeans Zara - Colbert Stradivarius - Sandaaltjes Sacha - Zonnebril Ace & Tate - Tas Lascana - Ring Zinzi

Dankzij het fijne voorjaarsweer in Nederland heb ik al de nodige zonnestraaltjes kunnen pakken en ben ik (wel met behulp van een beetje zonnebank) nog nooit zo bruin geweest terwijl ik mijn vakanties nog in het vooruitzicht heb. Zo fijn om eindelijk eens niet met benen als melkflessen op het strand te liggen!

Zelf vind ik het altijd heerlijk om de weken en maanden voor mijn vakantie(s) de laatste zomeritems in huis te halen. Ik scoorde onlangs namelijk deze fijne geprinte zonnebril, luchtige witte off shoulder top en opvallende rode crossbody tas. Alle andere strandkleding en strandaccessoires zoals bikini's en badpakken liggen alweer een jaar in mijn kast te wachten. Tijd om die weer eens te dragen dus!

Na zo lang werken (lees: een jaar zonder echt lang vakantie te hebben genomen) kan ik niet wachten op een aantal weken vakantie. Mijn vakantieplannen? In juli: Marbella en in augustus: Olivella (Spanje) en Sollér en Palma de Mallorca (uiteraard op Mallorca). Houd je mijn Instagram in de gaten voor alle leuke vakantiefoto’s?

Wat zijn jouw vakantieplannen?  




1 opmerking :

  1. wauw those jacket! heel tof. Ik heb voor het eerst geen vakantie, nja ik ga niet naar het buitenland in ieder geval. Maar ik heb wel een huis en een bruiloft over drie weken haha.

    BeantwoordenVerwijderen