dinsdag 18 december 2018

3 x last minute cadeautips voor de feestdagen

De feestdagen staan voor de deur, de eerste sneeuwvlokken zijn gevallen en iedereen is al helemaal in de kerststemming door het winterse weer. Omdat je met de feestdagen misschien wel iemand wilt verrassen met toffe cadeaus onder de boom heb ik vandaag nog een paar last minute cadeautips voor je! Kijk je mee? 

Tip 1: Tommy Hilfiger underwear
Natuurlijk zijn er talloze toffe kerstcadeautjes te vinden waarmee je je ouders, broer/zus, vriend of vriendin blij mee kunt maken. Zelf ben ik altijd groot fan van allerlei toffe cadeausets van o.a. MAC, The Body Shop of Benefit. Naast allerlei leuke beauty items wilde ik ook graag deze cadeautip met je delen: een grijs casual ondergoed setje van Tommy Hilfiger.

Zelf ben ik dol op bralettes, die ik in de zomer dan ook met liefde draag. In de winter vind ik het fijn om iets meer stevigheid en een wat warmer en zachtere stof te dragen. Daarom is dit setje echt op mijn lijf geschreven, en ik denk ook op die van heel veel anderen! De top is elastisch, heeft stevige brede bandjes en een soort voorgevormde, zachte cup. De slips en strings zijn er in super veel soorten en passen er allemaal goed bij. Wanneer je iets meer wilt uitgeven is dit een heel leuk setje, wat je voor 36,99 voor de top en 19,99 voor de slips scoort bij LASCANA

Tip 2: Balmain haircare
Toen ik laatst bij Kapsalon Trenz was, waar mijn haar weer een stuk korter en blonder werd, gebruikten ze de producten van Balmain. Zelf ken ik het merk alleen als modemerk, maar blijkbaar hebben ze ook heerlijke haarproducten. Ik bestelde thuis meteen drie mini's, die ook als kerstcadeau heel leuk zijn voor wie vooral veel volume in haar haar wil. De leave-in en salt spray bevatten 50 ml, de volume spray 75 ml. 9.- per stuk zijn ze! 
  • Texturizing volume spray
  • Leave-in conditioning spray
  • Texturing salt spray
Tip 3: Sieraden van Somewhere Someday
Ik kijk al tijden de vlogs van Noor (Queen of Jetlags) en ook haar sieradenmerk Somewhere Someday volg ik op de voet. De kettinkjes en oorbellen zijn van goede kwaliteit, blijven mooi goud of zilver en zijn helemaal volgens de laatste trends. Top cadeautje dus! 


Wie maak jij blij met een van deze leuke kerstcadeautjes?

2 opmerkingen :

  1. Wat een leuke tips heb je gegeven, looking good girl!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijne tips zijn het meid.
    Meestal vind ik dat zo moeilijk om iemand een geschenkje te kopen.
    Soms koop ik dan ook zo alleen maar een cadeaubon.

    BeantwoordenVerwijderen