maandag 5 november 2018

Voor de zesde keer verhuizen: een nieuwe kamer, nieuwe items!

Voor wie mij een beetje kent of al wat langer volgt, klinkt dit bekend: ik ben verhuisd. Het is weer eens zover. Voor de zesde keer in vijf jaar tijd heb ik weer eens een andere kamer. Deze keer is het wel een klapper: een authentieke zolderkamer met prachtige karakteristieke details. Benieuwd naar de before en after foto's en hoe ik de kamer ingericht heb met onder andere toffe posters van Desenio? Lees dan snel verder!

BEFORE


De kamer vind ik op zichzelf echt prachtig. Hij heeft een hele authentieke (krakende) houten vloer, grote opvallende donkerbruine balken en toffe details zoals een gemetseld muurtje en een echt katrol. Deze details geven dit plekje zoveel karakter en sfeer. Voordat ik alles ging inrichten heb ik de muur een grijze kleur gegeven (zoals je hierboven al ziet). Hiervoor was hij behoorlijk vlekkerig en semi-wit, wat ik niet mooi vond. Ook heb ik een hoop kozijntjes en plekjes gewit om de kamer wat op te frissen.  

AFTER


Ik besloot de kamer eerst vooral praktisch in te richten: mijn bed in de hoek, een blokkenkast als afscheiding in het midden en een vrij ruime zithoek aan de kant van de trap. Tegen de muur besloot ik een grote Malm ladenkast, een bureau en later nog een kledingrek te zetten. 


Ik besloot mijn kamer daarnaast aan te vullen met een aantal nieuwe items. Bij een nieuwe kamer hoort immers ook een nieuwe inrichting, toch? Ik ging voor de interieuritems los bij Sostrene Grene, waar ik het kleed, het goudkleurige lampje, de vaas met kaars en het donkergrijze velvet stoeltje kocht.

Bij Desenio scoorde ik een aantal toffe posters met lijsten, waaronder de grote bladeren (Monstera Three), zwarte inktstrepen (Ink texture) en de zwarte poster met de witte minimalistische illustratie van twee mensen (Close black). Allemaal erg stijlvol en simpel. Benieuwd met welke posters ik mijn keuken en woonkamer heb opgefrist? Houd dan mijn Instagram in de gaten :)

En het leuke? Met de code REMOTE_REPORTER krijg je 25% korting op posters van 6 t/m 8 november! Meer inspiratie nodig? Check @Desenio op Instagram voor heel veel toffe voorbeelden! (de code is niet geldig op lijsten of posters uit de 'handpicked' en 'collaboration' collecties).


3 opmerkingen :