maandag 13 november 2017

Outfit - Winter happiness

Dat de winter op de loer ligt en het geen weer meer is voor blote benen, wil nog niet zeggen dat winterse outfits geen vrolijke twist mogen hebben. Vandaar dat ik deze keer voor een happy dress ging, met mijn fluffy tasje en nieuwe zwarte boots! 





Jurk Bershka - Laarsjes Nelson - Jas Vila - Tas Primark - Ketting Hema - Horloge Rosefield - Ring Zinzi

Hoe vrolijk is deze look!? Ik wordt er helemaal blij van. De jurk is vrij lang en wijd, maar door het ceintuur en de print toch vrolijk. Om hem niet heel tuttig te laten overkomen heb ik hem gecombineerd met mijn nieuwe laarsjes van Nelson. Deze stoere boots geven het toch een iets nonchalantere uitstraling. Normaal gesproken ben ik niet zo van de zilveren details, maar met zwarte laarsjes als deze vind ik dat toch wat stoerder en mooier staan. 

Mijn jas (die je al een aantal keer voorbij zag komen op Instagram) past er perfect bij, net zoals mijn fluffy tasje. Kortom: ik vind het een heerlijke look! Zeker wat gewaagder dan je anders van mij gewend bent, maar ik kan er wel aan wennen.

Wat vind jij van deze vrolijke, maar stoere look? 

Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen