woensdag 8 november 2017

Outfit - Back in Amsterdam again

Nadat ik vorig jaar bijna een half jaar in Amsterdam heb gewoond vind ik het nog altijd heerlijk om er af en toe terug te komen. Afgelopen week was ik er voor een persdag van een PR bureau en natuurlijk was dat een reden voor outfitfoto's!





Shirt Scotch & Soda via Miinto - Jeans ZARA - Vest Primark - Riempje Stradivarius - Chelseaboots Van Haren - Horloge Rosefield - Ketting Jewels of Love - Ring Zinzi

Ondanks dat ik me niet 100% thuis voelde in Amsterdam (can you even imagine?) vind ik het heerlijk om er af en toe te zijn. Zo nu en dan reis ik vanuit het Noorden naar Amsterdam voor een dagje weg, een shoptripje of een leuk event (zoals deze keer het geval was). Het bruisende stadsleven vind ik heerlijk, de historische panden zijn prachtig en de eettentjes altijd fancy en gezellig. 

Mijn tripje naar de Nederlandse hoofdstad leende zich weer perfect voor het maken van deze foto's. Zo kon ik namelijk mijn nieuwe shirt van Scotch & Soda (die ik shopte bij Miinto) én deze fantastische jeans met parels combineren! Een simpele look met een touch dus :) 

Wat vind jij van mijn twee nieuwe aanwinsten?

Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen