woensdag 1 november 2017

Herfstoutfit met ruffles, okergeel en panterprint

Het is officieel herfst. En of ik dat leuk vind? Wat betreft het druilerige weer niet, maar wanneer het gaat om mode ben ik dol op de herfst. Kom maar op met die truien, vesten en fluffy items! Om de herfst goed in te luiden laat ik je vandaag een van mijn nieuwe aanwinsten zien: deze grijze trui met ruffles, okergeel en donkerblauw!



Trui Sisters Point via Miinto - Jeans Mango - Tas Vintage - Ring Zinzi 

Op het eerste gezicht is deze trui vrij basic en simpel, maar de mouwen maken hem zoveel interessanter en leuker! Okergeel vind ik de perfecte kleur voor de herfst, en in combinatie met donkerblauw vind ik het ontzettend trendy en stoer. Ik combineerde de trui deze keer met een hele simpele high waisted jeans, een leopard tasje (die ik tussen een hele berg tassen op een rommelmarkt vond, geloof je het?). 

Naast deze kleine okergele details wil ik voor deze herfst en winter nog meer toffe items scoren in deze herfstige kleur, dus de jacht op echte pareltjes is geopend! 

Wat vind jij van mijn nieuwste aanwinst? Ben jij ook zo dol op okergeel?

Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen