zaterdag 11 november 2017

Feestdagen tip #1: Etos LE Rosemary & Fig collectie

Voor dit winterseizoen komt Etos met een nieuwe limited edition collectie van de Botanical Boost lijn: Rosemary & Fig! Ik laat je de massage olie, shower foam en geurkaars zien, die alle drie ook perfect zijn als cadeautje voor de feestdagen. Kijk je mee?

Etos Rosemary & Fig Massage Oil
De massage olie zit in een doorzichtige flacon van plastic en bevat 150 ml. Ik vind de verpakking erg praktisch vanwege de pompdop én mooi. De koperkleurige details zorgen ervoor dat het er super feestelijk en luxe uitziet. 


De massage olie zorgt er volgens Etos voor dat je huid fluweelzacht aanvoelt en hydraterend is. De geur Rosemary & Fig (rozemarijn en vijg) is heel lekker kruidig. Vijg heeft een zoete, warme geur, waardoor het een perfecte combi is voor de herfst- en wintermaanden. Ik vind hem heerlijk! De olie trekt redelijk snel in en, zoals Etos aangeeft, het zorgt voor een zachte en verzorgde huid. Heerlijk!


Etos Rosemary & Fig Shower Foam
De shower foams van Etos lijken erg op die van Rituals, en ik vind ze beide heerlijk. Deze flacon is heerlijk groot en bevat 200 ml. Daar kun je lang mee doen dus! De verpakking vind ik erg leuk: heel vrolijk, maar wel strak en modern. 

De geur is goed aanwezig, maar dat vind ik bij deze collectie zeker geen probleem. Heerlijk zoetig en warm! 

Etos Rosemary & Fig Scented Candle
Los van alle bodyproducten zijn er in deze collectie ook een aantal 'home producten' te vinden, waaronder deze geurkaars. Zelf ben ik echt dol op geurkaarsen, dus deze kwam als geroepen! De kaars bevat 130 g. Achter het aantal branduren kan ik helaas niet komen, maar hij zorgt er zeker een heel aantal avonden voor dat je er gezellig bijzit :) 

De producten van deze lijn vind ik heerlijk! De geur is echt mijn ding; zoet en warm tegelijk. Ik denk dat ook dat veel dames (en misschien wel heren) hier heel blij mee zouden zijn. Naast het feit dat de producten heerlijk zijn om te shoppen vind ik ze ook perfect als Sinterklaascadeau of voor onder de kerstboom. Leuke cadeautjes zijn het zeker!

Prijs en verkrijgbaarheid
Etos producten zijn verkrijgbaar in de Etos filialen.

Etos Rosemary & Fig Scented Candle €6,99
Etos Rosemary & Fig Massage Oil €4,99
Etos Rosemary & Fig Shower Foam €4,99

Wat vind jij van deze feestelijke producten van Etos? Zou jij ze wel onder de kerstboom willen vinden?


Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen