vrijdag 6 oktober 2017

Ik won deze blouse van Fabienne Chapot!

Toen ik ongeveer twee weken geleden te horen kreeg dat ik deze fantastische sterretjesvriend van Fabienne Chapot had gewonnen met een winactie op Instagram sprong ik natuurlijk een gat in de lucht. Dat leek me ook het perfecte moment voor een outfitpost met deze blouse. Kijk je mee?






Blouse Fabienne Chapot via Lingerie Zwolle - Jeans Mango - Jasje Mango - Laarzen Zara - Ketting Hema - Ring Zinzi - Nagellak Essie 

Hoe fantastisch is het gevoel om iets te winnen terwijl je het niet verwacht? Super toch? Ik was dan ook ontzettend verbaasd toen ik het berichtje kreeg dat ik deze blouse had gewonnen via de Instagrampagina van Lingerie Zwolle (die trouwens superveel toffe items verkopen). Fabienne Chapot vind ik sowieso een heel gaaf merk, maar dat terzijde.

Ik combineerde de blouse deze keer heel simpel; met een grijze jeans met zilveren streep, laarsjes en een suede jasje. Hij lijkt me ook heel tof met een zwarte flared broek of met een leren rokje. Wat denken jullie?

3 opmerkingen :