zaterdag 28 oktober 2017

Hotspot: Corner Bakery Amsterdam

Hoe leuk is het om toffe hotspots te ontdekken op Instagram, helemaal weg te dromen bij al die prachtige foto's en er vervolgens naartoe te gaan? Vorige week ging ik weer eens naar Amsterdam en wilde ik ein-de-lijk eens een bezoekje brengen aan het immens populaire Corner Bakery. Hier kijk je je ogen uit en is iedereen, maar dan ook iedereen zijn of haar ontbijt of lunch aan het fotograferen. Een leuk gezicht is dat. Maar ik geef ze geen ongelijk, ik deed namelijk net zo hard mee. Het eten en drinken ziet er nou eenmaal fantastisch uit én zo smaakt het ook! 

Ik nam de Red Velvet pancakes met vers fruit (wat eigenlijk van de 'ontbijt' selectie komt, but who cares?) en een Unicorn Shake (roze chocolademelk wat in werkelijkheid witte chocolademelk is) met slagroom en spikkels. 

De service vond ik niet heel fantastisch (lees: het personeel leek er niet heel veel zin in te hebben, kon de drukte niet heel goed aan en was niet enorm klantvriendelijk), maar het eten was echt heerlijk. Dus wanneer je nog op zoek bent naar een leuk tentje om te ontbijten of lunchen: this is it (en laten we er dan maar vanuit gaan dat het personeel even een off day had).

Corner Bakery vind je aan de Johannes Vermeerlaan 40 in Amsterdam

Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen