vrijdag 20 oktober 2017

Flared broekje aan en gaan!

Al maanden was ik op zoek naar een zwarte flared broek. En geloof me, dat is echt waar (ondanks dat mijn vriend zegt dat ik dit bij alle kleding- en beautyitems zeg). Vorige week was het dan zover: ik vond hem! Tijd voor een look met deze flared vondst dus :) 




 Jas VILA - Spijkerjasje Noisy May - Top Mango - Flared broek Costes - Chelsea boots Van Haren - Ketting Hema - Ring Zinzi - Horloge Rosefield

Deze look is zonder twijfel een van mijn favorieten van de afgelopen tijd! Zeker in combinatie met mijn nieuwe donkergroene wollen jas vind ik hem perfect voor de herfst. Ik voel me er echt lekker mezelf in. Herkent iemand zo'n gevoel? 

Oh en wie kan nog meer de humor inzien van het feit dat er allemaal fietsen geparkeerd staan voor een raam waar op staat dat je er geen fietsen mag plaatsen? Heerlijk :) De roze muur vond ik simpelweg té leuk om voorbij te lopen!

Wat vind jij van deze outfit met mijn nieuwe flared broek?

3 opmerkingen :

  1. Wat mooie outfit is het meid..
    Mooie foto's meid..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben dol op flared broeken, ze staan altijd zo leuk! x http://www.justsavxnnah.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit, ben ook helemaal dol op mijn flared pants van The Sting. Zit ook zo lekker :). Vind je jas ook heel mooi bij jouw staan!

    BeantwoordenVerwijderen