zondag 22 oktober 2017

Dove Limited Edition Winter Care Collectie

Wanneer je naar buiten kijkt zie je het meteen: de zomer is definitief voorbij en de herfst en winter nemen het weer over. Speciaal voor de koude wintermaanden komt Dove met de Limited Edition Winter Care collectie met producten die verzorgd zijn voor je huid. Ik laat je de collectie zien. 

De collectie bestaat uit een shower gel, Anti-transpirant Spray & Roller. Alle producten hebben de zoete geur van jasmijn.

De verzorgende douchecreme zit in een grote flacon van 250 ml. Volgens Dove zorgt hij voor een frisse huid en een rijke hydratatie. Ik ben zelf dol op deze flacons van Dove. Ze geven mijn huid echt een oppepper en ruiken ook nog eens lekker. De zoete jasmijngeur is echt mijn ding. Ik ben sowieso enorm fan van jasmijn, en ook in deze producten vind ik het heerlijk. 

De Anti-transpirant Spray is er eentje waar ik al veel van heb opgemaakt. Deze deodorant zit standaard in mijn tas. De Limited Editon variant van de winter care collectie kan er zo bij. Ik vind de geur iets minder sterk aanwezig dan bij de shower gel, maar alsnog erg lekker. 

Naast de spray is er in deze collectie ook een rollervariant van de deodorant. Zelf ben ik geen fan van rollers, maar ze zijn wel enorm praktisch en handzaam om mee te nemen. De roller bevat geen alcohol en bevat tevens de jasmijngeur. 

Je merkt het: wat betreft de geur is deze winter care collectie van Dove echt iets voor mij. Ik vind hem heerlijk. De shower gel en Anti-transpirant spray zijn mijn favorieten. De roller is niet helemaal mijn ding. 

Prijs en verkrijgbaarheid
De verzorgende douchecrème is vanaf week 39 verkrijgbaar bij Kruidvat, week 45 bij Albert Heijn en week 46 bij Etos. De Anti-transpirant Spray & Roller zijn vanaf week 42 verkrijgbaar bij Etos en vanaf week 45 bij Albert Heijn.

Verzorgende Douchecrème 250 ml €3,79
Anti-transpirant Spray 150 ml €4,19
Anti-transpirant Roller 50 ml €4,19


Wat vind jij van deze winter care collectie? Staat deze ook al op jouw wishlist? 

Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen