dinsdag 17 oktober 2017

Budgettoppers van Etos


Een van mijn favoriete budgetmerken op het gebied van beauty is zeker Etos. Voor kleine prijsjes hebben ze super veel toffe items en ook over deze ben ik weer enthousiast! Vandaag laat ik je vier fijne producten zien die ik onlangs van ze kreeg. Kijk je mee?

Laten we maar meteen met de showstopper beginnen: een hele donkerpaarse lipstick in de kleur Purple Haze. Het is een Color Care lipstick, waar ik zelf groot fan van ben. Deze lipsticks heb ik eerder gehad en ze zijn heerlijk romig. Ondanks dat het zo'n donkere kleur is brengt hij makkelijk aan en voelt hij heel prettig aan op je lippen. Geen droge plekjes of velletjes te zien! Of hij nou bij elke dagelijkse outfit past, dat denk ik niet, maar het is zeker een eyecatcher! Zelf droeg ik hem tijdens Halloween, maar voor de meiden met een krachtig gezicht is deze kleur ook op een 'gewone' dag goed te dragen. You have to go for it, that's all!

Het andere uiterste is deze nude kleurige lipgloss; I Love My Nudes. Deze is juist heel onopvallend, past overal bij en is perfect voor een simpele, dagelijkse look. Het fijne aan deze gloss? Hij plakt niet! En dat is voor mij altijd echt een vereiste. Je brengt hem aan met een simpele sponsapplicator, wat ik prima vind. 

Passend bij de donkerpaarse lipstick is dit Lip Pencil in de kleur We Rebel Together. Hij heeft net zo'n intens paarse kleur en past dus heel goed bij de lipstick. Hij is mat, heeft een smal puntje en een fijne basic verpakking. Voordat je de lipstick aanbrengt kun je dit lip pencil nog gebruiken, zodat de kleur nog intenser is en langer blijft zitten. 

Primer waters, face mists, make-up spray's, ze zijn enorm populair tegenwoordig en ook Etos kan dus niet achterblijven. Deze make-up Primer Water is een drie in één spray, omdat je hem voor en na je make-up kunt gebruiken en ook nog eens als refresher. Ideaal toch? Zelf ben ik dol op dit soort spray's. Ze voelen lekker fris aan en zorgen ervoor dat al mijn make-up toch net iets mooier en langer op mijn gezicht zit. En dat is bij deze variant ook het geval. I like it!

De swatches op een rijtje: het lip pencil, de lipstick en de lipgloss.

Hier draag ik de nude lipgloss. Perfect voor een simpele look toch? Zelf ben ik dol op zulk soort looks. Ze zien er verzorgd uit, maar kosten niet al te veel tijd in de vroege morgen.

Zo zie je maar weer; een goede look hoeft niet duur te zijn. Met deze budgettoppers kom je al een heel eind! Mijn favoriet is zeker de primer water. Wat een topper! 

Prijs en verkrijgbaarheidDe producten van Etos zijn verkrijgbaar bij de Etos winkels

Etos Color Care Lipstick Purple Haze €3,99
Etos Gloss in I Love My Nudes 5 ml €1,99
Etos Lip Pencil We Rebel Together €2,99
ETos make-up Primer Water 75 ml €5,99

Wat vind jij van deze budgettoppers van Etos?

1 opmerking :

  1. Wat fijne Make-up is het van Etos..
    Ik zelf heb nog nooit iets van deze merk heb gekocht.
    Maar denk wel dat ik het wel eens zal kopen.

    BeantwoordenVerwijderen