vrijdag 27 oktober 2017

Babor Rejuvenating Face Oil

De luxe winterproducten van BABOR zijn reden te meer om tijdens de wintermanden de kou in te gaan! Ze beschermen je huid namelijk tegen de ijzige temperaturen. De Rejuvenating Face Oil is daar een van die ik je vandaag graag laat zien. Kijk je mee daar dit luxe pareltje?

De Face Oil zit in een mat zwart glazen flesje met goudkleurige letters. Hij voelt heel stevig aan en daardoor super luxe en chique. De gezichtsolie breng je aan door het pipetje te gebruiken, wat dat luxegevoel alleen nog maar groter maakt. Ik vind het enorm chique ogen. 

Het is de bedoeling dat je 8-10 druppels van de olie in je handpalm doet, je handen tegen elkaar aan wrijft en de olie dan in je gezicht masseert. 

Volgens BABOR zorgt onder andere de roosextract in de olie voor de verzorging van je huid. Het SkinDefence systeem in de olie beschermt je huid tegen roodheden en irritaties, die de kou, wind en droge lucht met zich mee kunnen brengen. De olie bevat daarnaast plantaardige oliƫn zoals macadamia notenolie en amandelolie die je huid ook verzorgen en het enorm zacht maken.

Wat mij zelf opviel toen ik de olie gebruikte is dat het ongeveer vijf tot tien minuten duurt voordat het helemaal is ingetrokken. Het voelt niet plakkerig aan, maar wel heel voedend. Toen de Face Oil eenmaal was ingetrokken voelde mijn huid super zacht. De olie ruikt heerlijk naar rozen (geen 'oude' rozengeur, maar heerlijk fris en bloemig. Wat ik zelf altijd heerlijk vind aan zulke producten, is dat ze perfect zijn voor droge plekjes op je huid in de winter. 

Je merkt het: ik ben super enthousiast. De BABOR Rejuvenating (wie bedenkt deze woorden) Face Oil is perfect voor de winter. Hij is voedend, ruikt lekker en mijn huid voelt na afloop heerlijk zacht en verzorgd aan. Het is echt een luxe product en daar is de prijs dan ook naar. Maar wanneer je wilt investeren in een luxe verzorgingsproduct voor de winter, dan is dit zeker een aanrader!

Prijs en verkrijgbaarheidBABOR is onder andere online verkrijgbaar in hun webshop

BABOR Rejuvenating Face Oil 30 ml €50,00

Wat vind jij van dit prachtige luxeproduct voor de koude wintermaanden?

Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen