zondag 24 september 2017

Outfit - Flower power in Aken

Het is alweer een wat 'oudere' look, omdat het alweer een tijdje geleden is dat ik hem shootte, maar toch wilde ik hem nog aan je laten zien. Ondanks dat Duitsland mij nooit heel erg heeft getrokken, ben ik toch verliefd geworden op Aken. Het leek me toen dan ook een perfect moment om mijn favoriete jumpsuit in combinatie met deze mooie stad aan je te laten zien. 





Jumpsuit ZARA - Tas ZARA - Sneakers PUMA - Horloge Rosefield - Ketting Hema - Oorbellen SIX - Ring Zinzi - Armbandjes SIX 

Los van de meer herfstige temperaturen is deze jumpsuit is perfect voor het Nederlandse weer: warm genoeg door de lange, wijde mouwen, maar ook luchtig voor wanneer het echt warm is, dankzij het korte broekje. Hij doet mij de hele tijd denken aan een Chinese kimono, maar dan net even anders. Vind je ook niet? 

Ik ben tegenwoordig sowieso dol op items met flared of wijde mouwen. Het zit gewoon lekker luchtig en ziet er net even wat specialer uit. Voor deze look haalde ik voor de verandering ook eens even al mijn fijne goudkleurige sieraden tevoorschijn. Lekker bling bling :)

Wat vind jij van deze flower power outfit? En ben jij wel eens in Aken geweest?

1 opmerking :