vrijdag 8 september 2017

Outfit - Diner in Marrakech

Op de laatste dag van onze vakantie in Marrakech was het natuurlijk tijd voor date night! We gingen heerlijk uit eten waarvoor ik deze fijne all black outfit uit mijn koffer toverde. 




Top H&M - Short Cherry Koko - Tasje ZARA - Sandaaltjes TOMS - Zonnebril ModeMusthaves - Kettinkjes Pieces

Ik ging voor de verandering eens voor een all black outfit, ondanks de warmte. Rond een uur of 7/8 gaat de zon onder, dus dan kon ik zonder problemen mijn zwarte kloffie aan. Het broekje heeft een heel fijn en mooi krijtstreepje, heel tof om te combineren met een effen zwarte top zoals deze. Natuurlijk kon mijn rode tasje niet missen: love it!

Speciaal voor deze trip kocht ik ook deze fijne sandaaltjes van TOMS. Ik ben sowieso al dol op de instappertjes van dit merk, maar na deze aankoop ben ik ook fan van de sandaaltjes! Ze zijn heel simpel, maar hebben wel dat beetje extra door de leuke aztec print. Ze zijn echt mijn redding geweest tijdens die ellenlange slentertochten door de stad :)

Geen opmerkingen :

Een reactie posten