vrijdag 22 september 2017

National Glamourday shopping wishlist


Over een week is het weer zover: National Glamourday! Eens in de zoveel tijd shop je bij super veel toffe winkels met 20% korting wanneer je het magazine Glamour bij je hebt, en dat laat ik deze keer niet ongemerkt aan me voorbijgaan! Samen met mijn zusje ga ik volgende week zaterdag de stad Groningen in om de leukste items met korting te scoren en vandaag deel ik alvast mijn wishlist met je. Kijk je mee?
Jeans Scotch & Soda - Enkellaarsjes Sacha - T-shirt H&M - Trui Pieces - Blouse Costes - Broek Monki - Jas Zalando - Leren rok SuperTrash


Niet alle items die je hierboven ziet shop je met korting, maar merken zoals Scotch & Soda, H&M, Sacha, Monki, Costes, Pieces en ST. Studio wel! Het najaar is aangebroken, dus kan mijn garderobe wel weer wat herfstige items gebruiken. Op mijn wishlist staan onder andere een toffe jeans, een lange winterjas in het mosgroen, grijs of donkerrood en enkellaarsjes. En wanneer ik nog een fijne trui, rok, blouse of shirt vind dan neem ik die ook met alle liefde mee natuurlijk :)

Wat heb jij op het oog voor dit najaar? En waar sla jij je slag tijdens National Glamourday?

1 opmerking :

  1. Heel gaaf die jeans rechtsboven! Ik shop eigenlijk nooit tijdens National Glamourday - oops!

    BeantwoordenVerwijderen