donderdag 3 augustus 2017

Outfit - Femme Forever


De laatste tijd ben ik helemaal dol geworden op de combinatie 'pantalon + shirt met quote'. De combinatie chique & comfy vind ik te gek en ik heb dan ook heel wat van deze combinaties in mijn kast liggen. Vandaag laat ik je deze zien: Femme Forever!







T-shirt Topshop - Pantalon ZARA - Schoenen TOMS - Tas ZARA - Zonnebril Primark - Ketting HEMA - Ring Zinzi - Oorbellen & Other Stories

Deze geweldige funky stippenbroek mét strik is mijn favoriete pantalon op dit moment. Ik vind hem zo vrolijk en gezellig en hij past werkelijk bij álles! Voor de verandering combineerde ik weer eens dit toffe lichtblauwe tasje met bloemen met een look, in plaats van mijn geliefde en welbekende rode tasje. What do you think? 

Voor deze outfit ging ik weer eens shooten met Rowan (van RedReidinghood) en Kimberley (White Little Bird) bij de mooie pandjes in Leeuwarden. Heerlijk vind ik dat, gezellig meeten met andere bloggers en de mooiste plekjes van de stad ontdekken!

Aangezien het weer in Nederland niet helemaal je-van-het is, kun je mij wel uittekenen in dit soort looks. Wat is jouw favoriete look met dit 'niet zomerse Nederlandse weer'? 


Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen