dinsdag 1 augustus 2017

7 dingen die iedere blogger zal herkennen #2

In de vorige '7 dingen die iedere blogger zal herkennen' besprak ik al een aantal dingen die iedere blogger waarschijnlijk bekend voorkomen. Deze keer heb ik weer een nieuw lijstje voor je. In welke van de zeven punten herken jij je het meeste?

1. Foto's maken = grote verbouwing
Bij elke foto ondergaat het huis, restaurant, slaapkamer en tafelsetting een heuse verbouwing. Lelijke items worden aan de kant gezet, mooie ondergrondjes of achtergronden worden erbij gepakt, dat ene leuke doosje, die perfecte rode lipstick en mooie armbandje mogen er juist wel weer bij en die toffe zonnebril zeker ook. Herkenbaar?

2. Shopverslaafd? Nee joh! Dit heb ik 'speciaal' voor mijn blog gekocht!
Die mooie notitieboekjes van Sostrene Grene, die vrolijke pennen van de HEMA of die zes super mooie kleuren lipstick. Allemaal voor die mooie flatlay, review of Instagram foto, toch?

3. Alles is een investering
Die gekochte spullen zijn allemaal een 'investering' in je blog. De volgers en bezoekers zijn straks niet meer te tellen. Toch?

4. Oeh, van dit drankje MOET ik een foto maken voor op Insta, en een stukje vloggen, en voor op mijn blog, en op Insta Stories..
Yes.. You know what I mean.

5. 'Leuk voor je blog'. 
Mensen die dit bij elk random ding zeggen. Hallo? Ik 'gooi' niet alles zomaar online, oke?'

6. 'Ja ik las het al op je blog'. 
Dit hoor ik vaak. Wat eigenlijk alleen maar een compliment is, want mensen lezen het blijkbaar ook nog echt! Wel valt er hierdoor een stuk minder te bespreken, want eigenlijk is iedereen al op de hoogte van mijn tripje naar Spanje, en mijn afgelopen week, en die nieuwe geshopte items, en die travel wishlist..

7. 'Maar zit daar dan niet heel veel tijd in?'. Uh. Ja.
Tsja, bloggen is en blijft veel werk.

Welke dingen herken jij?

1 opmerking :

  1. haha alles is inderdaad een investering.. ughum dat zeg ik ook best vaak.. al klopt er niets van haha.. ja inderdaad ook zoiets als mensen denken dat we het zo uit de losse pols kloppen.. er zit super super veel tijd, geld en energie in!

    BeantwoordenVerwijderen