zaterdag 22 juli 2017

Klaar voor de zomer met Etos!

Dat ze zon zich af en toe weer eens verstopt achter de wolken laten we maar even achterwege: het is zomer! En dat weet Etos ook. Ik laat je daarom drie heerlijke zomerse producten zien van Etos: de Rainbow Highlighter, Summer Breeze parfum en de Make-up Fixing Spray!


De nieuwe zomergeur van Etos is Sunny Breeze, een hele fijne, frisse en zomerse geur. Hij bevat geurnoten waaronder citrus, abrikoos, cassis en amber. Het is een Eau de Toilette, dus geen enorm sterke geur die zo lang blijft hangen als een Eau de Parfum. Wel denk ik dat het een geur is die veel vrouwen kunnen waarderen. Heel simpel, fris en zomers! 

Zoals je ziet is de flacon heel eenvoudig, strak en doorzichtig. Zelf ben ik meer fan van wat luxere flacons, maar toch vind ik dit soort flesjes ook wel weer wat hebben. Lekker simpel, lekker strak.  



Een opvallende verschijning is de heuse 'Rainbow Highlighter'. Deze vrolijke gekleurde highlighter bevat roze, blauwe, groene en gele onderdelen. Allemaal pasteltinten. De swatch van alle kleuren samen zie je hierboven. Helaas ben ik niet heel erg onder de indruk: het is een hele koele kleur, bijna zilver. Ik ben zelf vooral fan van goudkleurige highlighters, dus dit is geen perfecte match met mijn huid. Wel komt er veel pigment van de highlighter af, wat fijn is. 

Tenslotte hebben we nog de Make-up Fixing Spray met kokosgeur. Deze spray zorgt ervoor dat je make-up gefixeerd word, het beter blijft zitten en het is een fijne opfrisser voor je gezicht. Zelf ben ik helemaal dol op de verpakking: zo zomers en super vrolijk! De flacon bevat 75 ml (handbagage proof) en is lekker compact. Fijn om mee te nemen dus!

Oh en wees er snel bij voor deze zomerse vriend: hij is limited edition!

Deze zomerse producten mogen dus echt niet ontbreken in jouw collectie! De geur is heerlijk zomers en fris: die gaat met mij mee op vakantie! De highlighter is helaas niet helemaal mijn ding, maar wel zeker een eyecatcher en de fixing spray is perfect voor het warme weer.

Prijs en verkrijgbaarheidEtos Sunny Breeze Eau de Toilette 50 ml €9,99
Etos Rainbow Highlighter €4,99
Etos Make-up Fixing Spray €4,99

Wat vind jij van deze zomerse producten van Etos? En welke gaat met jou mee op vakantie? :)

1 opmerking :